اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فجر۴۲|طرح اقدام ملی مسکن شهرستان دلیجان کلنگ‌زنی شد/ بهره‌برداری از ۴۲۵ فرصت شغلی

آیین کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان دلیجان (پروژه مسکونی ۳۲۰ واحدی) با حضور استاندار استان مرکزی برگزار شد.

فجر۴۲|طرح اقدام ملی مسکن شهرستان دلیجان کلنگ‌زنی شد/ بهره‌برداری از ۴۲۵ فرصت شغلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک پیش از ظهر امروز با حضور آقازاده استاندار مرکزی آیین کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن شهرستان دلیجان (پروژه مسکونی ۳۲۰ واحدی) آغاز شد.

فرماندار دلیجان در حاشیه سفر استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر گفت: شیوع بیماری کرونا در کشور افتتاح پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده که در همین راستا تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وحید براتی‌زاده اظهار کرد: بخشی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دلیجان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی بخش دیالیز بیمارستان امام صادق (ع) نیز افتتاح و بهره‌برداری شد.

 

وی افزود: ۵۳ پروژه‌ اقتصادی و عمرانی در شهرستان دلیجان که ۵۲ طرح برای افتتاحی و یک طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شود با اعتبار یک هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ ۴۲۵ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد می‌شود اضافه کرد: ۹ پروژه ملی، ۴ پروژه ملی‌استانی،۴ پروژه استانی و ۳۶ پروژه نیز از سایر منابع تأمین اعتبار می‌شود.

براتی‌زاده بیان کرد: پروژه ساختمان اکسیژن‌ساز بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان به مساحت ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید ۳۵۰ لیتر در ساعت اکسیژن نیز به بهره‌برداری رسید.

 

 

به گزارش فارس افتتاح خانه بومگردی روستای وشنگان جاسب، افتتاح پد فرود بالگرد اورژانس هوایی شهید علیرضا صفری دلیجان، طرح توسعه کارخانه آریا صنعت سپاهان در ناحیه صنعتی راونج و فاز دوم تولید جلبک شرکت دانش بنیان برگه سبز مادآسیا از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به دلیجان است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول